Ваш наступний автомобіль повинен бути електричним

Всі мої машини працюють на газі, але я мрію про повністю електричну машину.

Вчора, після декількох тижнів припущень про те, що колеса (отримали?) Відірвалися в Теслі, компанія повідомила про зіркові продажі - набагато перевищують попит - поряд з приголомшуючими (для них) номерами поставок для все більш популярного повністю електричного автомобіля Model 3.


Є також деякі анекдотичні докази популярності Тесли. Я бачу їх на шосе весь час, і тільки сьогодні вранці в центрі Манхеттена я помітив, що за кілька хвилин два Тесла розійшлися на кілька кварталів один від одного. Бачити Тесласа в дикій природі - все одно що розгледіти фіолетову моркву в продуктовому магазині. Велика частина моркви як і раніше помаранчева, і, очевидно, дороги тут і в інших місцях в США як і раніше забиті машинами для спалювання. Ми точно не досягли критичної точки електромобіля.

Ви знаєте, що хочете один

Тим не менш, новини Тесли змусили мене задуматися про суспільні настрої з приводу електромобілів. Минуло 22 роки з тих пір, як перший гібридний Toyota Prius надійшов у продаж, і минуло більше десяти років з тих пір, як Tesla випустила свій перший повністю електричний родстер. За цей час Telsa випустила три додаткові моделі (з моделлю Y на крилах), і більшість великих автовиробників продають свої власні електромобілі (електромобілі). Іншими словами, у вас є вибір.

Є ознаки того, що ви вже робите цей вибір. Покупки автомобілів для спалювання, мабуть, досягли піку в 2018 році, і більшість експертів очікують, що вони будуть знижуватися в майбутньому. Це пов'язано, зокрема, зі зростаючим числом споживачів, які відмовляються від володіння автомобілями для спільного використання.

Є також екологічні проблеми. У сценаріях найгіршого сценарію йдеться, що до 2081 року у нас може закінчитися використання викопного палива, включаючи газ і вугілля. Адміністрація з енергетичної інформації США заявляє, що поставки повинні бути «достатніми для задоволення світового попиту на рідке паливо до 2050 року», але в повідомленнях про суперечки говориться, що скажімо, що ми скоро закінчимо, стверджуючи, що «з часом глобальні запаси, ймовірно, збільшаться, оскільки нові технології збільшують видобуток на існуючих родовищах і по мірі розробки нових проектів».

Ця позиція, однак, не стосується того, як триваюче використання викопного палива впливає на зміну клімату.

Так, ти робиш

Враховуючи всі ці міркування: ресурси, клімат, варіанти покупки, я задавався питанням, можливо, більше людей дійсно зацікавлені в повністю електричних транспортних засобах. Отже, я створив опитування в Твіттері і запитав:


У вас наступна машина буде:

  • електричний
  • газ
  • Гібридний
  • Я візьму Убер

Швидко у мене було 118 голосів і цікава тенденція. Компанія «Електрик» очолила пакет з 33% голосів, а «Газ і гібрид» практично зайшли в глухий кут, набравши 25% за штуку. Так, істотні 19% не зацікавлені в володінні автомобілем.

Цей результат і недавній успіх продажів Tesla не означають, що електромобілі завойовують світ. На щоквартальній основі Tesla як і раніше продає лише невелику частину від числа автомобілів, проданих великими автовиробниками. У першому кварталі цього року Ford продав понад півмільйона автомобілів, більшість з яких були вантажними автомобілями (власний пікап Tesla, який, як очікується, буде конкурувати з Ford F150, очікується в кінці цього року). Тільки в березні Toyota North America продала майже чверть мільйона автомобілів. Переважна більшість цих автомобілів - автомобілі згоряння.

Ваші причини неправильні

Але я схильний погодитися з генеральним директором Tesla Елоном Маском, який у вівторок сказав: "В принципі, фінансово шалено купувати що-небудь, крім електромобіля, який можна модернізувати до автономності. Це просто чокнутий.

Маск стверджує, що довгострокова вартість перепродажу будь-якого автомобіля згоряння нічого не дасть, крім зниження. Ще до появи електромобілів ми часто жартували, що ваша нова машина починає знецінюватися з тієї хвилини, як ви її проганяли.

Електромобілі, такі як Модель 3 Тесли, сильно змінюють співвідношення володіння автомобілем. Витрати на технічне обслуговування різко падають, тому що немає гігантського двигуна з поршневою накачкою для обслуговування, мастила і ремонту. Електромобілі зазвичай мають один або кілька набагато менших за розміром електродвигунів, розташованих поруч з колесами. Найбільшим компонентом у більшості цих автомобілів, і, я б сказав, найбільш погіршуючим, є акумулятор. Як і акумулятор у вашому смартфоні, і навіть з кращим програмним забезпеченням і технологією управління акумулятором, акумулятор вашого електромобіля буде зберігати менше енергії протягом багатьох років. На щастя, батареї, які знаходяться під половицями, відносно легко замінити.

Успіх Tesla в області електромобілів прийшов головним чином завдяки обіцянці «доступного» автомобіля. Базова модель 3 тепер коштує 39 900 доларів.


Тим не менш, залишаються проблеми і неправильні уявлення про електромобілі:

  • Я не зможу знайти зарядну станцію.
  • Отже, я нічого не буду платити, щоб зарядити мою машину?
  • Зарядка моєї машини буде коштувати стільки ж або більше, ніж бензин?

Ти боїшся неправильного

Тесла повідомляє про 700 станцій наддуву в США, здатних заряджати автомобіль менш ніж за годину. Оскільки більшість автомобілів Tesla мають повністю заряджений пробіг понад 300 миль, і самі автомобілі дають достатні рекомендації щодо того, коли заряджати і де шукати ці станції, це не є великою проблемою. У 2015 році я здійснив одиночну поїздку на відстань понад 300 миль у північній частині штату Міннесота до того, що я назвав найбільш віддаленою зарядною станцією в США. В останні кілька миль Tesla Model S попередив,

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND