Через баго в коді найдоступніші види зброї, з якими користувачі починають знайомитися з грою, виявилися ефективнішими за найбільш «наворочені» стволи. Виявлено, що індикатори урона некоректно відображають дійсність і абсолютно марні.
Багатокористувацький шутер Anthem від видавництва Electronic Arts всього за три тижні після випуску став яскравим прикладом того, як до створення гри краще не підходити: список програмних помилок, складений користувачами, включає не тільки нешкідливі, здебільшого, недопрацювання ігрового процесу, але і критичні баги, що перетворюють консолі в «цеглу».
6 березня 2019 року користувач соціальної мережі Reddit опублікував результати свого дослідження ефективності різних видів зброї в грі. Він перевіряв скільки пострілів з кожної гвинтівки потрібно для знищення одного і того ж ворога. Якщо вірити внутрішньоігровій інформації, за допомогою «захисної гвинтівки» першого рівня наноситься 286 одиниць урона, а «полихаюча гвинтівка Ралнера» 45 рівня завдає 1184 одиниці урона. Однак одного й того самого ворога перша знищує за чотири постріли, а друга - за шість.
Представники EA вже відреагували на пост і заявили, що «про проблему відомо, працюємо над рішенням». Інші користувачі Reddit припустили, що справа у внутрішній системі балансу, яка зрівнює гравців різних рівнів при прямому протистоянні, що призводить до меншої ефективності високорівної зброї в разі стрілянини по примітивних супротивниках.